ҰБТ - Средняя школа им.Алтынсарина http://altynsarin-zhualy.mektebi.kz/ ru ҰБТ - Средняя школа им.Алтынсарина DataLife Engine ҰБТ дайындық кестесі http://altynsarin-zhualy.mektebi.kz/oushylara/bt/324-bt-dajyndy-kestes.html http://altynsarin-zhualy.mektebi.kz/oushylara/bt/324-bt-dajyndy-kestes.html ]]> ]]> admin Wed, 01 Nov 2023 16:25:56 +0600 Ата-аналарға кеңес http://altynsarin-zhualy.mektebi.kz/oushylara/bt/16-ata-analara-kees.html http://altynsarin-zhualy.mektebi.kz/oushylara/bt/16-ata-analara-kees.html

Ата-аналарға кеңес

(отбасылық оқу сауаттылығы жүйесі бойынша)

Ата-аналар, «Балалар кітап оқымайды» деп кінә тағудан гөрі, баламен бірлесе кітап оқу арқылы оның ғажайып әлемінің сырына үңілуіне жәрдем беріңіздер. «Қалауын тапса қар жанар» деген халық мәтелі ақиқат екені даусыз. 

·     Үйіңізде баланың ақыл–ойын дамытатын энциклопедия, тілін дамытатын сөздіктер болсын.

·     Керекті жерінде ол кітаптарды баламен пайдаланыңыз.

·     Атақты адамдар, ақын – жазушылар жайлы қызықты оқиғаларды айтып әңгіме етіңіз.
·     Балаңыздың туылған күніне кітап сыйлаңыз.

·     Өзіңізге ұнаған нақыл, ақыл сөздерді қойын дәптеріңізге жазып, балаңызға көрсетіңіз.

·     Кітапты баламен бірге оқып, пікіріңізді айтып, сырласыңыз.

·     Белгілі бір оқыған кітап немесе кейіпкер жайлы баланың көзқарасы мен пікіріне құрметпен қараңыз.
·     Балаңыздың тілінің, ойының сөйлеуінің дамуына, адамгершілік қасиетіне, адамдармен дұрыс қарым – қатынасына әсер етіңіз.
·     Бала өзі оқыған кітабынан өзіне ұнаған нақыл сөз немесе цитаталарды қойын дәптеріне жазып алсын.
·     Кітап сатып аларда баламен кеңесіңіз.
·     Кітап оқиғасын бейнелейтін фильмдерді бірге көріп, талдап, кітаппен салыстыру қажет.
·     Кітап, жазушы, ақын немесе кейіпкер жайлы пайда болған пікір сайыстың өзін баланың ой дамуына бағыттаңыз.
·     Оқыған шығарманың негізгі идеясын түсінуге, тәрбиелік мәнінің негізі мен философиясын табуға жәрдем беріңіз.
·     Оқу кезінде өзіне қатты ұнаған жерінің суретін салып, бірлесе әңгімелеуге, сипаттауға болады.
·     Қызығушылығын арттыру мақсатында, ары қарай не болатынын болжап оқыту тиімді.
·     Кейіпкер немесе автор орнында болса не істер еді, қалай жазар еді?
·     Кейіпкердің жан дүниесін түсінуге талпыну.




]]>

Ата-аналарға кеңес

(отбасылық оқу сауаттылығы жүйесі бойынша)

Ата-аналар, «Балалар кітап оқымайды» деп кінә тағудан гөрі, баламен бірлесе кітап оқу арқылы оның ғажайып әлемінің сырына үңілуіне жәрдем беріңіздер. «Қалауын тапса қар жанар» деген халық мәтелі ақиқат екені даусыз. 

·     Үйіңізде баланың ақыл–ойын дамытатын энциклопедия, тілін дамытатын сөздіктер болсын.

·     Керекті жерінде ол кітаптарды баламен пайдаланыңыз.

·     Атақты адамдар, ақын – жазушылар жайлы қызықты оқиғаларды айтып әңгіме етіңіз.
·     Балаңыздың туылған күніне кітап сыйлаңыз.

·     Өзіңізге ұнаған нақыл, ақыл сөздерді қойын дәптеріңізге жазып, балаңызға көрсетіңіз.

·     Кітапты баламен бірге оқып, пікіріңізді айтып, сырласыңыз.

·     Белгілі бір оқыған кітап немесе кейіпкер жайлы баланың көзқарасы мен пікіріне құрметпен қараңыз.
·     Балаңыздың тілінің, ойының сөйлеуінің дамуына, адамгершілік қасиетіне, адамдармен дұрыс қарым – қатынасына әсер етіңіз.
·     Бала өзі оқыған кітабынан өзіне ұнаған нақыл сөз немесе цитаталарды қойын дәптеріне жазып алсын.
·     Кітап сатып аларда баламен кеңесіңіз.
·     Кітап оқиғасын бейнелейтін фильмдерді бірге көріп, талдап, кітаппен салыстыру қажет.
·     Кітап, жазушы, ақын немесе кейіпкер жайлы пайда болған пікір сайыстың өзін баланың ой дамуына бағыттаңыз.
·     Оқыған шығарманың негізгі идеясын түсінуге, тәрбиелік мәнінің негізі мен философиясын табуға жәрдем беріңіз.
·     Оқу кезінде өзіне қатты ұнаған жерінің суретін салып, бірлесе әңгімелеуге, сипаттауға болады.
·     Қызығушылығын арттыру мақсатында, ары қарай не болатынын болжап оқыту тиімді.
·     Кейіпкер немесе автор орнында болса не істер еді, қалай жазар еді?
·     Кейіпкердің жан дүниесін түсінуге талпыну.




]]>
admin Sat, 13 Jan 2018 11:33:24 +0600