Гуманитарлық пәндер әдістемелік бірлестігінің 2016-2017 оқу жылында атқарған жұмысының сараптамасы
Мақсаты:Білім, білікті және дағдыны бағдарламада берілгендей көлем мен деңгейде меңгерту жәнеұстаздың ғылыми-теориялық, әдістемелік дайындығы мен кәсіби шеберлігі деңгейін арттыру арқылы білім беру үдерісінің оңтайлы сапасын қамтамасыз ету
Міндеттері: .
- Білім беру үдерісінің мазмұны мен құрылымын жетілдіру негізінде оның жоғары сапасын қамтамасыз ету;
- Сапалы білім беру, тақырыптық жоспарды толық меңгерту;
- Әдістемелік жұмыстың көптеген формаларына қатысу арқылы педагогтардың кәсіби педагогикалық шеберлігі мен біліктілігін арттыру;
- Педагогтардың шығармашылық әлеуетін жүзеге асыру тәсілі ретінде инновациялық зерттеушілік қызметті ұйымдастыру.
Бірлестік тақырыбының зерттелу кезеңі: ұйымдастыру-теориялықкезең
Әдістемелік бірлестіктің 2016-2017 оқу жылы жұмысының негізгі бағыттары:
1.Мұғалімнің кәсіптік деңгейін көтеру
1. Жаңа педагогикалық технологияларды оқып үйрену және сабақтарда қолдану.
2. Инновациялық технологиялармен жұмыс істеу(электронды оқулықтарды, интерактивті тақта мен ғаламтор беттерін пайдалану)
3.Пән мұғалімдерінің кәсіптік деңгейін көтеру жұмыстарын ұйымдастыру
4. Жас мамандармен жұмыс жүргізу
5.Озат тәжірибені тарату
6. Пән бойынша білім мониторингілерін шығару
2.Мұғалімнің кәсіптік рейтингісін анықтау
- Оқу әдістемелік құралы
- Дарынды оқушылармен жұмыс,ұстаздардың,оқушылардың жетістіктері
- ұйымдастырушылық қабілеттілігі
- берген ашық сабақтары, сыныптан тыс жұмыстары
- компьютерді игеру сауаттылығы
- кабинеттегі жұмыс деңгейі
- авторлық бағдарламасы
Мына төмендегідей міндеттер жүзеге асырылды:
Пән мұғалімдерінің шығармашылық тақырыппен жұмыс жүргізуін айқындау;
• Ақпараттық технологиялардың әдіс-тәсілдерін үнемі сабақта пайдалану;
(Электронды оқулықтар қорын көбейту, бейне таспалар т.б.)
• Дарынды және уәжі төмен оқушылармен жұмыс жүргізу жұмыстарын ұйымдастару;
• ҰБТ,ОЖСБ –ға дайындық жұмыстарының жоспарын құрып, сараптама жасау;
• Пәндер бойынша тақырыптық тесттер жинағын жасау;
•Әр тоқсан бойынша білім сапасының мониторингісін шығару